(18/11/2016)
Ανέτοιμες να απαντήσουν στις αυξανόμενες ανησυχίες των Ευρωπαίων καταναλωτών για την ασφάλεια και την προστασία των δεδομένων, αποδεικνύονται οι επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών θεωρεί την προστασία των δεδομένων πιο σημαντική ακόμη και από παράγοντες, όπως η ποιότητα ενός προϊόντος, το 96% των επιχειρήσεων εξακολουθεί να μην κατανοεί πλήρως το νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Γενικής Προστασίας Δεδομένων.
Διαβάστε
εδώ αναλυτικά για την έρευνα.
Πηγή: ΣΕΠΕ
<< επιστροφή