Home >> Μεγάλοι >> Ηλεκτρονικές συναλλαγέςΔιαφήμιση στο Διαδίκτυο
Όπως και στον πραγματικό κόσμο, η διαφήμιση αποτελεί στο Διαδίκτυο μια πολύ αποδοτική και κερδοφόρα ενασχόληση πλειάδας εταιρειών, και που συνεχώς κερδίζει έδαφος σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους.
Με λίγα κλικ και πολύ μικρό συνήθως κόπο, η διαφήμιση μπορεί να προσεγγίσει εκατομμύρια δυνάμενους πελάτες και μάλιστα πέραν εθνικών συνόρων, σε όλο τον κόσμο, πράγμα αδύνατο ή οικονομικά δυσπρόσιτο μέσω της συμβατικής διαφήμισης. Διαφήμιση βρίσκουμε και σε πάμπολλους ιστοχώρους που μας δίνουν δωρεάν πρόσβαση στο Διαδίκτυο (δωρεάν
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο,
προφίλ σε ιστοχώρους
κοινωνικής δικτύωσης), με αντίτιμο τον κατακλυσμό μας με κάθε είδους διαφημιστικό υλικό.
Όπως και στον πραγματικό κόσμο λοιπόν, έτσι και στο Διαδίκτυο έχουμε τη δυνατότητα να αποφασίσουμε αν θα δεχτούμε διαφήμιση (π.χ. συνειδητή εγγραφή σε δωρεάν e-mail, γνώση της στρατηγικής του ιστοχώρου κοινωνικής δικτύωσης που έχουμε προφίλ σε σχέση με τη διαφήμιση, κ.λπ.) ή όχι.
Όμως, τι γίνεται, όταν τα όρια μεταξύ πραγματικής πληροφορίας και διαφήμισης δεν είναι πια διακριτά, ειδικά όταν οι ιστοσελίδες που παρέχουν τέτοιο περιεχόμενο απευθύνονται σε ανήλικους, και μάλιστα σε μικρές ηλικίες;
Τι γίνεται π.χ. όταν η διαφήμιση είναι καλά κρυμένη μέσα σε ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε μικρά παιδιά;